Back in buisness(?)

Halllooo! Back in Nörge. Resan ner gick bra, tog 8 timmar å vi stanna bara 2 ggr. Jag kan i-n-t-e hjälpa de men jag blir så nervös när någon annan än jag själv kör. Jo jag är ju rätt grym, men de behöver inte betyda att dom andra är dålig. Men när farten ööökar å man kör 1 dm från vägrenen som är full med grus, så är det väl inte så konstigt!?

Just kommit hem från stan.. PUST. Va inge sugen men i morrn är de "personalfest" på Gro å varken jag lr Linda kände att vi har nå fina kläder... jaja...

Kommer somna tidigt i kväll, som fan! Inom två timmar... in i dimman tack.
Blev en lätt jobbad arbets vecka för mig, 2 dgr! Å jag får va på rosenkål-linjen.. min favorit!

I morrn så får jag norskt nummer. Då kan jag ringa till Sverige för 69 öre/min.

Grymt de!

Kommentarer
Postat av: Joel

Inte relaterat till ämnet, men va tusan. Man behöver inte vara relaterad jämt. http://www.youtube.com/watch?v=7TSIcA2_STQ

2007-10-26 @ 19:31:35
Postat av: Erika

Hej! Härligt att höra att du är back in buisness o att allt gått bra. Garvar åt Joels "Pippi Pelikan" muhahahaha....lättroad så här på fredagskvällen, tjoho! Ha en härlig helg Jenny så hörs vi!
Kram från E

2007-10-26 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0