Ännu mera överraskningar!

I dag hade Frode med sig tårta till mig på jobbet. LYX! Då blev jag glad. Sara skulle egentligen mä få en bit med hon va sjuk (?) på sin födelseda...hm... vet inte om jag tror på det. Men jag fyller ju inte förrän Söndag men ändå fick ja =)

När jag kom hem hade jag fått ett paket på posten av SARA från min folkhögskole-klass. Hon kan det där med presenter hon! Ett mkt vackert fjärilshalsband. Hon vet att jag älskar fjärilar... TACK!

image146
image147

Snyggt va? Det ska jag ha på Lördag =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va då inte tror riktigt på de??... =) Faktiskt inte alls pigg idag. Å med tanke på att jag sovit 2.5 timme sen igår morse så är jag verkligen ett vrak. Men jag har mina perioder då sömnen är "the big problem" Hoppas du får en bra helg iaf gumman. Nu när chixen kommer!!!Kram

2007-10-12 @ 00:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0