Värsta kocken.

Gjorde chili con carne till mig å Emma i dag.. såååå gott! Okej, de här är inte en matblogg men jag måste visa faktiskt. Ja du ser rätt, cocos å banan till.



Nu e jag så glad. Jag å Emma ska vara LEDIG i morrn. Ofrivilligt, m-e-n det har vart en så jäääävlig å trött vecka så jag vet inte vad. Nu har jag power-nappat i ca 3 timmar. Inget kan stoppa mig. För jag behöver inte kliva upp 04:20 i morgon. Halleluja moment.
 Bara softa, gå på stan å ta en fika kanske.. å man behöver inte se ut som ett helvete med blåställ.
Det gör vi high five för! Hyresvärden var här i dag och fixa de sista med Nidias flytt. Å Lindas inflytt!


Kommentarer
Postat av: cicci

hey
ÄR DET VERKLIGEN GOTT DET? jag ska äta chili på fredag... kanske måste prova ditt sätt... or not?! KLEM

2007-11-14 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0