Svensk mark under fötterna.

Jag är fraaaaammmme! Göteborg för hela slanten. Gick bra att åka hit, kändes inte så långt alls... Tog färjan Horten-Moss. Ville bara skrika ut hur coolt å bra jag tyckte det var liksom.. MEN det kan man ju liksom inte gö om man inte har nån kompis med sig.
 Alla satt typ å läste tidning precis som dom åkte den varje dag. Hehe. Jaja.. Marlene har fixat så att helgen är fullspäckad. Stan i morrn. (har bara vart här en gång när jag var 15) Skopunkten, yihoo. Grymt ställe de man kan få tre skor för en billig penning. Sen blir det stan... stan... stan.
 Party på kvällen! Först liseberg sen krogen. Några från GRO (gamla jobbet) skulle tydligen hit den här helgen åxå. Sjukt om man skulle möta dom på gatan.

Sen hoppas jag även på sushi och.... kebab. Dyrt de i Norge. Men nu har jag vi (Jag, Marlene å hennes kille Fredrik) ätit så mycket Tacos så jag knappt kan röra mig.
Men så hade jag även vart sugen på det i sisådär 70 år. Så de va jag värd.

Vi har kollat på Idol nu. Fan va taskig dom va mot Andreas. Gav han årets "salsa tjackawaniiii" låt liksom.


Nu ska jag dricka glögg.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0