Sparkad.

Denna dag är ett helvete.
Visst, jag vet att "åtta måste bort" men när man gjort sitt bästa, aldrig gjort fel eller varit sjuk. Då känns det sådär.
Mitt huvud är just nu indelat i två halvor:

- nagativa sidan:
bara jag av alla dom svenska.
tänker att jag är en dålig person eftersom jag alltid gör mitt bästa, om inte det räcker, vad är jag då?
synd att det inte fanns fler "inte-kommer-i-tid-och-misssköter-sig-personer".
jag kommer aldrig få ett annat jobb.........!? (vet att det inte är sant, men det känns så)
idioten vänta så länge det bara gick med att berätta, sista jobb dan på tisdag liksom, fast jag vill inte gå dit.
kommer inte få nå nya vänner, eller vill inte.
varför jag?


+ positiva sidan:
(är mycket svagare än den andra..)
jobbar jag på tine eller gilde så skulle jag tjäna mer än på gro.
Linda kommer till Tönsberg i morrn så då kan vi gå igenom "söka-jobb-proceduren" tillsammans.
Jag brukar kunna tänka att alla saker som händer är "meningen"
Ja, vad ska jag mer säga..!?

Det här rör sig i mitt huvud i dag.



Chefen som är fd. militär (arbetsskadad nå grymt) gjorde såhär:
"JENNY, ALEX, KOM!"
"Jag måsta sparka 8 och ni är 2 av dom"
Tack. That´s it liksom. Hemskt pedagogiskt.

En sak till. Nu kommer jag aldrig få se *..........

Kommentarer
Postat av: Erika

Men gumman :( Va trist! Du ska se att nåt ännu bättre väntar runt hörnet på dig. Det ordnar sig till det bästa i slutänden fast man inte vet vägen.
Kram från mig

2007-11-17 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0