Sitter å glor på tatueringar.

.. och kommer fram till att, det här är det ABSOLUT det fulaste jag vet:
 Tribal. Men, vad sägs om den här?

Jag säger bara hahahahahhahahah moaha hah!


Var på "maskinisten" i kväll å drack lite med folk från jobbet. Hemskt mysigt ställe... Men nästa alla va driiiiiitarita (!)
 Jag köpte bara en cider, men sen blev jag bjuden, fast jag sa nej... vill dom att jag ska vara full? hm.. men jag förstår ändå om man själv är dragen och det sitter en där som inte är det. Då känner man sig lite obekväm med situationen.
 Det är nog därför. Men jag brukar liksom inte vilja dricka, tycker att alkohol gör sjuka saker med personer. Gillar inte mig själv i det läget. Men får se hur det blir i morrn.... dubbelmoral? Kanske det...


Bästa låten just nu- Timbaland- apologize.
Nu säger jag gonatt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hello! Kikar med en kul länk igen. Förstår att du har det bra o vill bara skicka en liten hälsning från Söder..hahahahaha...det blir det va?
Vi ska kika i katalog nu o kanske boka en resa ännu mer mot söder..yehaooooo

http://emailtarot.newagesidor.se/gratis_tarot.html

2007-11-10 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0