Singstar och bira.

image256
Jag moffa i mig alla popcorn.
Hemskt gott.



Klicka för större bild.

Hade förfest i går hos Linda W. Hemskt kul... liiiite suddigt när man ville dränka sina sorger. Linda Persson flyttade till oss i går. Det var hemskt kul när vi mötte hon på bussen. "Välkommen till tönsbeeeeeerg!!!" skrek vi i kör. Allt som fattades var en sverige flagga. Sen blev det utgång med Esmeralda och Himmel och hav.
 Förfesten var, som vanligt, roligast. Nu sitter vi å laaaanar i soffan. Haha, tre datorer på rad, bloggande, lägga in bilder, face-booka, skratta. Nu vill vi ha Pizza, eller Donken.

I morrn börjar allvaret för mig.
Vet inte om jag ska tillbaka till "jobbet" nåt mer. Tänker inte komma om han ringer heller. Jag vill inte va en looser. Känner mig som de om jag går dit. Bättre jag är med Linda och söker massa jobb i stället...
Lite sugen på att jobba i en affär i "farman stredet" gallerian här. Skulle vara nåt för mig.

Blir en soft dag i dag... KANSKE McDonalds, filmer jag laddat ner.... två bra vänner.... en soffa.
Allt som behövs.



Det här bjuppar ja på! Längst till vänster har vi J.Lopez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0