Psyksnack och sushi!

I dag va det lyx. Sushi! Oh lala... mitt i stormen kom sarah hit med sushi. Det tackar vi för.
Såhär gott var de:

image246


Nu har Nidia flyttat. Vi skulle prata ut i dag alla tre, prata om flytten. Det gick ikke så bra. Hatar tjafs, ljug å missförstånd. Men men.. inte mer jag kan göra åt saken. På Lördag kommer Linda, yihoo! Hennes nyckel ligger på bordet å väntar så hon e välkommen.

Nu e ja trött. Klev upp 04:20 i morse, så nu e man lite mooosig. I går hade vi myyys på våra rum. Nya sängkläder å ljus... "ut med ångesten"  tyckte Emma... Hahahah!



Mitt rum i går.
Over ´n out!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hallå där, kan det där vara gott *S* Rååååååå fisk?
Just ja, du är ju norsk nu...muahahahahaha

;)

2007-11-12 @ 19:12:31
Postat av: Emma

ja du, jenny. peeling i duschen och nya sängkläder. UT MED ÅNGESTEN var det. haha. nejje, här ångras inget! du och jag är en jävla duo nowadays;)

2007-11-13 @ 20:00:13
Postat av: cicci

vilken jäkla liga ni blir där borta... vafan nästan så att jag och malla måste dumpa götet och joina er!

kiss kiss

2007-11-13 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0