Partynight

Wihooo! Bilder från i går:

 Ny tröja å brat-örhängen!


Simon, Emma, Josh, Alex å jag hemma hos oss. Vattenpipa med banan.


 Ganska vidrig bild, MEN hon har inte spytt, ville bara inte låta ölen gå till spillo.


Vi gick på Himmel och hav nere på bryggan, har inte vart där förut, men det va grymt. DJ:n verka älska Sverige, spela massa svenskt.. snook å sånt.
 I dag har jag å Emma mest skrattat. Ätit pizza å kladdkaka som ja svängde i hop. Kollat på ZINGO på tvn. Syyyk film. I morrn början förmiddagsveckan 06-14. Shit.
 Men jag överlever, ska sitta på syneband och sjunga högt när dom spelar hits på radio Tönsberg.
Den här veckan får vi veta vilka som måste sluta... hoppas det inte blir jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0