Mjölkmustasch?

I dag har jag å Linda vart hemskt flinka. Började dagen med att gå på bibblan och skriva ut våra CV:n. Sen bar det i väg mot "Gilde"  och "Tine" (på en halvtaskig vägbeskrivning från internet) vi snurra runt en bra stund innan vi hitta rätt. När vi styrde stegen mot Tine (mjölkprodukter) så kom vi på att även fast vi gar prydliga kläder på oss så skulle det vart bra mycket bättre med en mjölkmustach, eller en rinnande mjölkdroppe i mungipan kanske....

Men det gick bra ändå, dom va grymt trevliga och vi fick träffa en chef direkt.

Kändes som han gilla oss... så vi får se. Sen sökte vi även jobb på Gilde, men där var dom inte lika 3vliga och vi fick inte ens gå in. (Kanske skulle haft en korvring runt halsen?) Men men... i värsta fall får vi gå genom "proffice" eller "manpower" men det är ju ännu bättre att bli anställd direkt av företaget.

Nu har jag slevat i mig grymt mycket spaghetti och kyckling-färssås. Hemskt gott.
Jag återkommer!
//Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0