Me and myself

Hi there!
Ajj vad jag har ont i armmusklerna i dag. Kämpa som ett as i går.
Seriöst... först skulle jag sitta på syneband (har köpt hörselskydd med radio äntligen så ja tänkte de skulle bli najs) NÄHÄ? "jag har ett annat uppdrag till dig" Visste redan innan han sagt klart meningen vad det betyder, för jag har hört det förut... KASSEVASK.
 Bara att ställa om tankarna å ta på sig regnkläder, ut i regnet och börja. Allt blir ju bättre om man tänker positivt i sånna tillfällen, men det är ikke lätt. Man får ju ta pause när man vill å jag hade just börjat fått in flooowet.

Vad händer?
Satt inne på rast å prata med dom andra å Emma sa att Martine tyckte de va såå tungt att vara på trean, å det ÄR de! (man lyfter 25 kilos säckar med FRYSTA grönsaker) och det råka väl chefen höra med halva örat... "Jenny, du byter med Martine på trean!"

Ehh.. oki. Få se nu. Ner å byta om igen. Ställa om tankarna till "ta i det hårdaste du kan" position. Sluta tro att jag är en vante som man kan kasta hit å dit. Grejjen är den att vissa personer på vårt skift skulle aldrig få kassevask. Orättvist. I dag stod det iaf att jag skulle va på morot-linjen med Victoria. Faaan om det blivit ändrat.

Inte såå kul å läsa om mitt jobb kanske men det är de som är i min hjärna just nu... å i går... å i dag... å om 5 minuter. Jag ser tillåmed jobbet nu i skrivande stund hemma i soffan, jag ser taket, tornet å skorstenen som bolmar ut RÖK. Ser att röken åker upp mot himlen och bildar... va? bokstäver. "JENNY, snart är det dags igen!" står det...


hihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0