Julstämning...

Åhh den här veckan vill jag baka lussebullar. Å dricka glögg på första advent, i ett nystädat hus... ooh...


Å handla klart julklapparna. Är hemskt svårt att komma på nåt till mina syskon. Prisklass? Kläder? Nåt kul? Hm.... Behöver expert råd.
 Nästan varje jul/födelsedag så tror jag att jag kommit på ngt hemskt bra till syrran. Men likfaan, varje gång hon öppnar så säger hon nåt i stil med "eh.. tack men jag redan en sån..." eller "jahaa men vet du ine att jag HATAR gult?"  Hur fan ska jag lyckas liksom. Jaja... får bli som det blir. Här får ni ett smakprov på min bästa jul låt.

Den som jag vill höra när jag ska skura huset med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0