Jobb!

Om 1,5 vecka så börjar jag å Linda på Gilde. (Med resten av Hudik.)
Kung gjort av oss. Men: Jag är hemskt orolig över vad jag ska göra... vill inte stoppa korv. Vill inte se blod och inälver, kor som snart ska få ett nack-skott osv. Hur ska detta gå? Snälla gud, gör så att jag hamnar där man prismärker eller så.

Men med min vanliga tur så vill dom väl lära upp mig till slaktare. I guess.

Även att vi gick till "Proffice" kl 9 i morse, VAR DÄR TILL KL .ETT! satt vid deras dator å gjorde nåt sånt "hälsotest" med 100000 frågor. Man skulle läsa, läsa, lääääääsa. Kändes inte som ett "vad-kan-du-hälso-test", Mer som att jag nu är färdigutbildad civilingenjör. Ungefär. Men det gick bra, vi klarade det, vi var grymma!!!


Den här helgen kommer Jesse till Tönsberg.
Det hurrar vi för.


Och näst-nästa helg kaaanske jag ska till Göteborg. Ärligt, min bästa vän har bott där i snart två år. Och jag har aldrig vart dit. Vad är det för stil? Bad. Vore iaf grymt mysigt, åså kunde jag gå på stadium å köpa vinterjacka. Kanske... Får se hur det blir. Men det tar bara typ 3 timmar å köra dit.

Akkurat, ha dee!

Kommentarer
Postat av: Karin

ja typ reklam vet du:) har många besökare + att jag gillar reebok

2007-11-22 @ 17:13:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: cc

men vad är det jag hör...? ett besök till götet skulle väl sitta precis rätt!!

kom kom... även fast du inte nämner att även vännen cicci bor här nu... TOKA!

2007-11-23 @ 14:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0