Jag har haft HEMSKT kul.

I fredags efter jobbet kom det.. som ett brev på posten. Party-suget!
På lördagen jobbade jag 12 timmar, 6-18 som du kanske vet. Det gick GRYMT bra. Tiden gick fort, vi va ett kul gäng.. och dom annars så viktiga reglerna slutade gälla. Hah! Maskinen borta vid morötterna va sönder mellan 7-9. Jag kan inte hjälpa det men så fort nåt pajjar så tänker jag liksom "wohoooo". Det innebär pause/rast juh.

Över till Lördag-kväll.
Vi har kört in oss på 90-tals tema jag å Emma, utan att vi planerat det!
Spice girls, Nintendo (supermario) och Pretty woman. Det är häääärligt!
Tog inte ens en power-nap efter jobbet, in i duschen å fram med vinet bara. Det va jag å Emma, sen kom (dom enda inbjudna) Josh å Markus från vårt skift. Hemskt kula. Vi skippade alla tankar om bio, hade og somnat då. Vi spela hederligt gammalt tv-spel å lyssna på Spice girls låtar på youtube. Minnen... Jag var alltid Geri.


Vi var ju bjuden på fest å, så tillslut traska vi i väg. Läre tatt 1000 år minst. Pojkarna ville stanna å titta på så mycket saker. Haha... Första stop var 2 limousiner, parkerade utanför stripp-klubben hör borta. Sen var det massa vätske-kontroller... kan man säga. Å en fontän som Markus hävde ner hela benet i. Hahahhaha.

Tillslut var vi hos Simon Nilsson på fest. As-mycket folk å jag va så där "gla å kuta runt å hälsa på alla jag kände å nåra till" aktig. Det va ja värd. Fort var det gjort och tillslut skulle vi ner på byn. Jag gick 100 meter innan med Simon (whyyy) å vi drog till Esmeralda, tänkte... "Alla kommer ju ändå hit" Eller inte. Men vi röjde en stund på dans golvet. Grymt. Det va inte i går. Sen stod vi hemskt snälla å lugna å skulle hämta vatten i baren.
 Då kommer det en tjej-vakt-hagga och säger att Simon är för full å ska ut. Helllooooo??? Inte. Alldeles lagom.

Så då tappa vi bort varann, jag leta lite men utan resultat, jag gick bort till cruise där alla småglin hänger. (enda 18 stället i Tönsberg tror jag visst) Till min stora glädje hitta jag Helene! Som jobbar på mitt skift. Jag övertala na å följa med mig hem. Haha, tjata på Markus å Josh lite å, men utan resultat... dom ramla in senare under kvällen. Tydligen.
Jag hade öronproppar på mig å märkte ingenting. Vart lite chockad nästa morgon när Victoria, Markus, Markus bror (!) Helene, Emma, Agnes å Josh hade vart/var här. Men det va göj.


I går softa vi som faaaannnnnn, låg i söffa hela dan förutom en tur till statoil för att inhandla chips, dip, å cola... yummie. Sen kolla vi på PRETTY WOMAN. Livet kändes på topp!

Nu är det en ny dag, börjar jobba 22 i kväll. Ska försöka städa lite, panta burkar, duscha, gå en sväng på stan, gö pannkakor.... jaja herre gud.

Oj, vilken update. Ska lägga in lite bilder sen, fast det finna massa på min Facebook. Tyvärr kan man inte riktigt lita på blogg.se, så nu kan man inte lägga upp nåra... Haa deee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0