Jag har bevis!

Man grubblar ju ofta på hur killar fungerar. Nu har jag svaret.
Jag läste (som vanligt) Katrin Schulmans blogg i går. Där berättar hon om hennes heta kill kompis som alltid får ligga med en massa tjejer. Såhär sa han:



"Hon sov hos mig i torsdags och inget hände. Det är väl okej, kan jag tycka. En gång är ingen gång. Sen sov hon hos mig i fredags också, och då bjöd hon inte till heller. Asså hon kan ju inte sova hos mig två dagar i rad utan att vi ligger med varandra. Fan, tror hon att jag driver nåt jävla pensionat, eller?!"


Jahapp. Det är alltså så det är. Eller alla killar kanske inte fungerar som han... eller..mjoo... dom heta iallafall.
Jävligt roligt sagt, hur som helst.


Kommentarer
Postat av: emma

den där kopierar jag fan in på min blogg oxå..haha... jävligt bra. det gäller att bjuda till jenny. hahhaha...

2007-11-13 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0