Insomnia?

Var på manpower på "hitlermöte" i dag. Var grymt sena så vi KUTA nästan til stan. tog 12 minuter, rekord. Vi kom fram PRICK ETT när det börja. Hon som prata försökte ärligt hjärntvätta på samma sätt som hitler. Haha... skriva in mig där blir min sista utväg. Hoppas han från Tine ringer snart. Sen gick vi en sväng på stan. Det var tänkt att jag skulle lämna cv til nån affär å fråga om extra jobb. Men plötsligt sögs liksom musten ur mig. Jag visste inte vart jag skulle fråga eller vad jag skulle säga.

Då gick vi hem å åt. Jag å linda alltså. Sen var det tänkt att vi skulle gå tillbaka å typ ta en fika lr nåt. När Linda höll på att piffa sig så la jag mig under hennes täcke. Skulle bara värma mig lite.

Då somna jag och sov i tre timmar. Linda satt själv vid datorn och kolla på opera.

Det var min dag. HELLO INSOMNIA? jag är fan alltid trött. Godnatt//Jen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0