Hudikfest å Lindsay Lohan.

Ska ta upp några höjdpunkter från gårdagen.
Vi gick på stan i ÖSregn. Inte så bra pepp inför kvällen men...
Först kom Jesse hit med 2 Oslo-karlar.
Sen drack vi lite öl å piffa oss. Josh kom hit, alltid lika trevligt.
Hade beställt taxi tillåmed pga. det dåliga vädret, det roliga var att det var "Nidias-men vadå det är ju ALI" som körde.
Sen klampa vi in till Kajsa å hennes sambos. Där var det lugna gatan först så vi våga knappt gå in.
Men sen, röj.

Gick liiite tidigt ner på stan. Klockan va typ ett men ändå, varför fick vi så bråttom? Ja fick en liten panik-attack halvvägs ner på stan för att jag "glömt" både Josh å Simon. Vet inte vad mitt problem är men så fort ja är lite lulli så får jag för mig att dom är 7 år å jag måste va deras mamma. Dom är typ 19 å 20. Så herregud.

På "himmel å hav" var det först ganska dött. DÅ satt jag mest på en stol. Men sen kom både jag å resten av stället loss å röjde lite. Hände en sjuk grej- Det var en kille som frågade mig 4 ggr MINST:

"Excuse me, are you LINDSAY LOHAN??"
Jag svara "neeeej" typ 3 ggr, sen när han vägra ge upp så skrek ja nästan "YES, for fuck sake!"


Sen blev de hamburgare tillåmed. Hemskt god, lite väl dyr. Mötte upp både Josh och Björn-olov, å dom haka på hem till oss. Hade inte hjärta å köra ut dom i kylan igen.... hehe.. somna 6 imorse. Känns skönt å veta att man har lite party gener kvar i kroppen. Lite riv.
 Den här dagen har bestått av att sova 6-10, vakna heeemskt trött av Joshua som skulle cykla hem. Sen måsta ja va vaken å lite social ett tag, Jesseica å karlarna drog vid 4. Då sa jag å Emma (som just kommit hem) godnatt å drog ner rullgardinen å i med öronproppar.

Jag söv som en prinsessa till 6 i kväll. Sen fixa jag käk till mig å Linda å var allmänt trevlig. Haha. Tyckte synd om Emma faktiskt som tatt på sig xtra skift å jobbar 12 timmars pass, just nu i skrivande stund... heeela natten. Å jag å Linda sitter i vårt radhus (iof fullt av disk å tomflaskor) å kollar på "Sex and the city/Sunes jul" det beror på.

Nu har jag lite julstämning, men för att det här inte ska bli hemskt långt å tråkigt så återkommer jag om det.
Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Togge

Det var inte jag som frågade dig Lindsay Lohan-frågan va? =)
Det KAN ju faktiskt ha varit det, med tanke på att jag kommer ihåg att jag pratade med dig men inte alls vad jag sa. (Och när jag är sååå full kan jag få för mig allt möjligt)

Tack för gratulationen förresten. Snällt av dig. =)
Ikväll är det alltså fest.

2007-11-30 @ 00:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0