Himlen är vit, luften grå.

.... va tråkigt det är att gå ut då. oj, ett litet spontan-rim nu på morron. Ni hör ju själva, jag säger morgon när klockan är halv ett. Ska på stan med Linda i dag är det tänkt... Jag ska köpa julklappar, lite iallafall. Men himlen är grå å det regnar. Suuugit.

Längtar till:
Nyår, våran älskade stuga, backarna, veeeeemdalen! Har vart där varje år sen jag föddes, det är alltid lika kul!

Helgen, Göteborg med Marlene. Kan det bli bättre?

Åka hem... jo längtar till Sverige, Bjuråker å mitt hus nu. Hudik lite å, men eftersom min lght är "upptagen" nu så känns det inte så mkt "hemma".

Tills jag har sparat i hop mera pengar, då känner jag mig som en lyckad männska.



Ja... det var allt just nu. Dags för lite klädombyte, smink...och paraply?
Over n´out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0