Hat-kärlek

Jag hatar mina tänder! Hatar, hatar å hatar.. Oki, jag har tuggat på vänster sida (endast) i en vecka! Dom är fulla av hål, hur noga jag än borstar. Dåliga gener eller nåt. Jävla skittänder. Jag va till tandläkarn i augusti, inte kan de väll ha gått åt helvete redan? Hatar, älskar, hatar..... åååhhhh.

Kära gud, säg att allt jag behöver är lite sensodyne. Mot ilningar, eller hur var det?


Nu är jag ååååårets tröttaste, sova NU!
Tänkte bara säga en sak först, lämna en kommentar! Det är ganska många som läser.. men vem är du liksom?


Kommentarer
Postat av: Joel

Ok då. Kommentar var det. Tror på generna jag. Mina lagningar kollapsar i en sällan skådad takt. Jag ser närmast ut som Wile E. Coyote i käften ( http://en.wikipedia.org/wiki/Wile_E._Coyote_and_Road_Runner ) efter att han käkat dynamit... Jag fixade två lagningar där tänderna bara spruckit (vilket på fackspråk kallas fraktur, har jag lärt mig) förra helgen, och då har jag ändå en kvar som visserligen inte är alltför taskig men fan inte bra. Dyr hobby, det där.

2007-11-02 @ 18:40:26
Postat av: Moster E

Jag är också här *vinkar*

Jaaaaa, klart det måste vara generna, men skyll inte på mig..hahaha...måste var mer en raklinje i släkten hehe...jabadabadooo från mig

2007-11-03 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0