Har det brunnit i mitt huvve?

Men nu går skam på torra land! Emma och Linda är på Gro nu.... å inte jag.... tror jag drömmer. Haha! Hon fick helt enkelt rycka in för att L.W var sjuk... å jag va segast i stan å sa inte att jag ville. Vår chef är bortrest så det har spårat ut lite. Haha... närå. (Jag har jobbat där i 3 månader å just slutat för dig som inte vet vad jag pratar om)

Grejjen är väl den att jag saknar dom jag brukar jobba med. Inte att PSYYYKA på en fabrik i kylan med tröttattacker en hel natt.

Men nu är det precis som att jag tror att dom är på förfest som jag inte är bjuden på.
Idiot Jenny.

Kommentarer
Postat av: frode

ja du jenny :-)

2007-11-29 @ 07:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0