Goddag goddag dagboken.

Tjejerna sover... själv har vart i gång sen tio. Lekt tysta leken flers timmar (pga. nattjobb)
Har vart hos Doktorn å gjort hälsotest, jag häll på att skratta i hjäl mig! Här i Norge är det tydligen så att det finns tre ställen som man kan se om man har en infektion på.
1. Handflatorna.... bara att langa upp!
2. Armhålorna... tur att jag just duschat å lukta mumma.
3. Ljumskarna. Ner med byxerna en bit. Varsegooo.

Hemskt kul hälsotest var det. Vill nästan gö om étt. Men det var INTE värt 325:-
Sen gick jag på stan, köpte tomma cd fodral å dvd-märkpenna. Sen till Bibblan å lämna en bak ja va sen med. Sen sjönk jag ner i deras fotölj och lyssna på klassisk musik. Dom har en skiva där som jag älskar. Sen vakna jag upp till verkligheten. Nu är jag hemma.... fortfarande knäpptyst. Käkar spaghetti m. bacon å tomat. Man måste ju tänka på budgeten. Eller vad säger du Emma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0