En hemlighet.

Hooola!
Nu är det såhär, det händer grejjer på Måkeveien. Nidia ska flytta (tydligen) och det ska komma en ny. En kär vän. Men jag säger inte vem (jag gör en Steven!) förrän den 17:e nov. Chockerande.. men sant.

Mina nätter består denna vecka av jobb och "Radio Tönsberg" Men en sak haaatar jag.
Alla dessa "nobody" sånger. Lugna, tråkiga låtar. Sjungna av smör-killar.

"lala I see your lips, can´t hear a word.. lalala"
"blablala night and day"
"lalala miss and touch......"

Ärligt. Man kommer aldrig i håg vad dom heter, alla låtar låter lika. SO BOOORING!
Men sen när det kommer gamla SPICE GIRLS låtar eller 80-tals disco, DÅ jävlar får man glöd på natten.


En allvarligare sak nu: När som helst får vi veta vem/vilka som får sparken.
Det känns på nåt sätt som jag å Emma ligger risigt till. Vet ikke varför. Men ändå.
Jag har aldrig kommit försent.
Jag har aldrig varit sjuk.
Jag har aldrig sagt att jag vill vara fri när chansen getts.
Jag har inte ens glömt skåp-nyckeln.

Det är när man skött sig bra som det känns extra sugit att få sluta.
Kära gud, jag vill stanna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du får stanna! Lycka till! Kram

2007-11-07 @ 21:47:41
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0