Dagens planer:

Hola guapa! Nu är det TGI. Alltså Thank god it´s friday!
Mina planer för denna dag är följande:

Dammsuga nu när Linda duschar.
Duscha mig själv.
Hitta nå dugliga kläder.
Ta bilen till Likhetskontoret med invandraren i huset.
Hem?
Stan, fika på maskinisten kanske. En latte skulle inte sitta fel.
Komma i håg å ringa doktorn!
Hjem å spise, chili con carne.
Göra lite mysigt för IDOL kväll, Jag, Emma, Linda och antagligen. Lind, Simon å Josh. Om jag får som jag vill.

Sen var denna dagen slut.
Hur blir det i morgon? Jag vet inte om jag vill dricka/gå ut!? Men man vet ju aldrig... helt plötsligt kommer det, heeelt oförberett, som en käftsmäll.

Jag menar partysuget såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0