Dagen med stort D.

Har haft en ledig-gå-på-stan-å-ha-det-skönt dag! Jag å Emma, Tönsberg. Alltså.
Lyxigt (inte kjipt) med ett break mitt i veckan. Man blir så kraftlös av att gå upp halv 5 på morgonen... det är inget för mig liksom. Men i dag fick vi sova ut... gå på stan, fikade med Simon på "maskinisten" storstäda huset... ja allt.

Nu har vi även upptäckt att det finns trådlöst bredband på det fiket (det har vi hemma här med men de e inte samma sak) så nu flyttar vi väl in snart... hah!

Ska jobba 06-14 i morrn, men det känns helt okej! Å sen är det helg liksom... yihoo! Utgång å välkomnande av Linda Persson på Lördag, jag röstar på "himmel å hav" det va göj som fan där sist. Köpt strumpbyxor i dag ja tillåmed.. så du kan ju tänka dig!

Det var allt för i dag.
Mest tomprat... men det är det som är så bra med mig... helt plötsligt (suprise!)
så kanske det dyker upp nåt helt oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0