Tillbaka i Norge.

Tänkte berätta lite ommin underbara helg.
Jag drog alltså till GBG till min kära vän Marlene. I fredags kom jag dit. Bila å färja nån timme men det kändes hemskt snabbt. Tycker att det är grymt skönt att köra bil själv, man lyssnar på den musiken man vill, sjunger högt och tänker jättebra.
När jag kom dit på fredag kväll blev det Tacos och Idol.
 Lördag och dags för stan.
Först åkte vi på köpcentrum å sen gjorde vi stan. Marlene är en sån som vill att jag ska köpa a-l-l-t. Att allt är fint, att jag passar i det å det å det. Att jag ska ta mig råd osv. Kände mig hemskt svag för det så det resulterade i en hel del nya inköp. Det blev hög kjol, Skinnjacka, AS fina skor för endast 99:- på skopunketn m.m.

Bilder kommer på det nya. Och självfallet bilder på oss, partykvällen och "jul på Liseberg" med massa fin belsning, glögg, regn..... å bira. En äkta partykväll avslutade vi med på Lördan. Slutade dock med att vi (?) tappade bort varann. Å eftersom jag knappt kan åka spårvagn själv (ja klara re!) så blev det lite kämpigt.
 Marlene själv, hon va på G att hoppa på färjan till Danmark. Sjukast. Som tur var gick de ingen båt denna natt.
Det känns hemskt skönt. Ja söndag= bara trött, inte bakis. Mer shopping. Vissa kände att dom ville spy å dö, men stod i mot trycket å svepte lite cola som medecin.

Hade det kungligt i helgen iaf. Just nu längtar jag mer än mest efter Nyår. Jag å Mallisch köpte ååårets finaste klänningar. JA likadanna, jag bryr mig inte om sånt. Jag svart å hon Röd. Ska snart lägga upp bilder.
Bondbrud-klänningarna.

I dag börjar jag på ett nytt jobb. Kött/slakteri/stackars-djur ställe. Eller stackars mig? Nejje, jag tar vad som bjuds. Ska ju packetera så det blir nog bra. Fram till jul är det som gäller, sen höppes jag att ja får jobb på Tine. Bättre betalt, mjölk i stället för kött å korv.

Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0