Snö, skidor å AFTERSKIIIIIII

Tjena puman!
Kom upp till stugan i går, helt oväntat har vi internet! Mallisch har ju mobilt bredband till sin, grymmast.... Ställde klockan på halv åtta i morse, duktigast i stan.
 Sen hade betjänten (mormor) dukat fram tomtegröt m.m till tjejerna... ;)  Hyrde grymmaste skidorna av Jesses bror i skidshopen. Väl ute i backen blev det typ snöstorm å vi var nästan ensamma... det var grymt skönt ändå, man känner att man lever... Backen var hård, men ganska perfekt.

Tog en välförtjänt pause i hovdestugan, varm oboy å lax-ciabatta. Godast. Vi stod ut till halv ett, sen hem å powernappa. Ärligt, vår stuga har bästa jävla läget! Jag är så glad!!!!!! 5 meter till hildingsbacken å skidbron. Kanske 200 meter till hotellet ;)

Afterski var vi såklart på å. Fan vad gott det är med öl å chilinötter. Helt okej coverband som spelade, "feejk" tror jag dom hette. Det blev årets röjiga party där... wawa wiiwiii!!!!!

Nu ligger jag i stugan, vi har den understa lägenheten själva, grymt skönt å lyxigt. Uppe bor mormor å min moster med kaaar å 2 barn. Jessica sitter i bilen påväg upp nu å förväntar sig PARTY med stort P.

Kanske jag ska duscha, öppna en öl å bjuda på mig själv? Ha deeee!

Kommentarer
Postat av: Togge

Tjena Jenny!
Nej, jag är i tbg nu. Blir ju här över nyår vettu.
Skönt med fjällen va?

2007-12-29 @ 20:59:03
Postat av: Dijana

än en gång frågar jag mig mig själv
-Va FAN gör jag här när ni är där?
Har inte kommit på nåt svar än.
Ha det så grymt ikväll och hälsa marlene och jessica oxå.

PUSSSSS

2007-12-31 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0