Nytt jobb rapport:

Jag och Linda började alltså på Gilde/Nortura i går.
Över förväntan. Varken äckligt, långtråkigt eller as jobbigt. Fick börja med att plocka färdigpacketerade varor. Sånt som ligger i affären liksom, korv, skinka m.m. Man använder sig av en liten hand dator som man scannar och ser beställningar i.
 Trodde aaaaldrig jag skulle förstå mig på den men det gjorde ja (!) I dag ska vi gå vidare med prismärkning. Är så gla att vi hamna där vi hamna. När vi gick på rundvandring så såg jag minst 10-15 personer jag kände igen. Hudik å Delsbo folk. Han som lär upp oss går förresten inte av för hackor. Det roligaste på hela kvällen var när vi skulle gå och hämta typ plastgrejjer med hjul på (som man sen ställer backarna på) och dom stod i 2,5 meters travar. 
 Jag skjutsa på min lite försiktigt när den plötsligt börja svaja! Som tur var var vår leader där å fånga upp. Phu! tänkte jag.

En sekund efter hör jag ett BRAAAK, hahahhahah Linda hade vällt hela sin. Hon skratta åt mig först. Det av hon värd. Gula plast grejjer ÖVERALLT. Haha. Det va hon värd :)

Det var allt för stunden... måste på ICA nu innan jobbet. Det är dassväder. Gå lr åka bil?
Nuss å Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0