Ny vecka.. nya tag!

Har inte direkt hunnit v-i-l-a i helgen. Vad är det???

Så nu har man kört i gång med morron vecka. Hell yeah vad trött jag var i dag på jobbet. Galet.
Dagen flöt på bra, ville nästan göra high five med mig själv. Men man ska faaan inte ropa hej innan man hunnit över bäcken.. Gjorde feta misstaget. Det var så piiiiiiiinsamt.

Brevid min dator/maskin finns en typ hiss där man travar färdig-packade backar med julskinka.
Man får stapla MAX 9 backar.... Jag råkade visst få in värsta
flowet.
 
Körde på tills det var 14 BACKAR. Stapeln räckde nästan upp till taket.
Ett rent helvete.. Fick kuta efter "nav" (vår lilla mentor som lär upp oss...) och få hjälp att få ner skiten.

Man kan liksom inte bara hissa ner den igen.. för det var för många... Men ärligt, tänk om hissen pajjat!? Hade jag väl fått jobba gratis i ett halvår kan jag tro. Nav (som är en redig karl) Tog en stege, klättrade så högt upp han kunde å langa ner backarna till mig. Sopan.

Haha... men det var jag värd, Linda har ju liksom "gjort sitt" på den fronten kan man tycka.
Kung vi är.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en fin måndags kväll, hälsningar Felicia! :)

2007-12-10 @ 20:45:10
URL: http://AboutFelicia.blogg.se
Postat av: Togge

Hoppsan... du får inte skicka in 14 backar sådär, det hade inte blivit populärt. (OM det nu hade gått ;))

2007-12-10 @ 23:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0