Maskinisten, kyyyyla å burgare.

Jaaahdå... ännu en jobbdag klarad! yihoo. Nu behöver jag bara kliva upp sådär psyktidigt 2 dgr till. Nästa vecka blir det eftermiddags skift. Det va jag värd.

Efter jobbet däcka ja (nähä?) som vanligt. Hade ställt klockan efter en timme å allt, men ja söv söv söööv. När jag vaknade slog det mig att jag bestämt med Simon att vi skulle fika, var just påväg att ställa in, dra upp täcket lite till. Men så gör man ju inte.
 Han klarade den fantastiska utmaningen att övertyga mig. Så jag gick ända till maskinisten i kylan, drog med mig Sigge åxå. Sen övertala han mig att äta hamburgare åxå. Men det gjorde inget för det var den godaste jag ätit... typ.

Gud vilken meningslöst blogg inlägg. Ett äkta "dethärharjaggjortidag" inlägg. vem hat intresse att läsa liksom. Jag kanske borde tänka på att skriva mer...hm... hur ska jag säga!?... alltså skriva mindre internt.



Tycker inte du åxå det?

Kommentarer
Postat av: emma

nejje, MEER internt baby! det liker vi! haha. mään guu va kuul mä hamburgaree rå va! Mmm, götta! de va ru värd! snart ses vi pärlan! ;)

2007-12-12 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0