I made it!

Jag klarade det! Alltså jobbade hela dan, till 11 i kväll. Kanske inte låter sååå jobbigt, men innan jobbet i dag kände jag mig hemskt sjuk å gruvade mig hemskt mycket. Men det gick bra. Jag lalla på med mina prislappar å försökte undvika klockan med blicken.... Det fungerade. I morrn jobar jag bara till halv nio. Sen snabbt hem för då sitter det några GRO-tjejer här å vi ska kolla på "The shining" waooooooiii.................. Dricka glögg å säga "hejdå".

Lördag morgon= HEM!!!!!!!!!!!!!!!!

Just nu längtar jag g-r-y-m-t mycket till fjällen, nya skidbraller har jag åxå. Tänk dig Marlene när vi sitter i linbanan påväg upp på toppen. Himlen är blå... allt perfekt! YES!

image346

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0