Herregud vilken kväll.

Ja i går var det alltså julbord. Det omtalade julbordet.
Det började hemskr bra med god mat, julklappsutdelning, jag å Emma lekte dj:s. Kändes som det var lite "fel" för alla andra satt lugna å diskutera. Spritens fel.
 Heeeemskt ovanligt av mig att dricka sprit. Och nu vet jag liksom varför. Vi skulle va fin å dricka strawberry daquari (eller hur det stavas) vart för mkt av det goda tror jag.
Börjar lessna hemskt på allt festande, vet inte varför men jag vill på nåt sätt inte uppfattas som en sån person... låter konstigt kanske men det känns inte som jag. Undra om jag snart kommer att falla tillbaka i mina "gamla" mönster när det gick flera månader mellan gångerna. Tappat suget.
Fast på ett sätt vill jag inte det... borde kanske bara schlappa. Här och nu känns ju ändå som time of my life.
Det här kanske bara är nån slags "dagen efter ångest" som satt in!? Jag brukar minnas a-l-l-t. Men ligger det en spritflaska i min väska? Det är ju bara en liten slatt, men var kom den i från?

Men nu vill jag bara slå mig hårt på handen. Närå så hemskt var det väl inte, tog iaf taxi hem. Hade jag gått hade jag nog inte kommit längre än till Ica. Gått vilse eller nåt.

Har massa bilder jag vill lägga ut, men kameran dog just så det blir lite senare..
Var på löne pils i fredags också, med Gro gänget på Maskinisten. Den kvällen slutade på "brygga" med karaoke. Jag skråla med i "Living next door to Alice" med Linda Wiklund.

Oj vad långt jag skriver. Finns mycket i mitt huvud just nu. Nu har vi tänt tredje advent ljuset och myser i soffan framför marathon avsnitt av "Bonde söker fru".

Tack för mig.



Kommentarer
Postat av: din emma;)

jenny, om du så mkt som vågar tappa suget så kommer jag slå dig hårt! eller bita dig! detta ÄR the time of our life, varför gå miste om nått när man kan spise på byn? halooo.

2007-12-16 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0