Fredag + Lördag i bilder:

Vi börjar med fredag och lönepils på maskinisten, med gro gänget:


Linda W säger "Vill du ha den där spegeln Jenny?" Jaa.. klart jag ville. Kvällen slutade med karaoke på "Brygga".

Lördag och julebord hos "Svenska kollektivet"
image323
Kunde verkligen inte bjuda på mig själv på det här kortet, men dom andra va ju så fina..



Det var julklappsutdelning även, jag fick en tatuering, som jag tyckte var hemskt fin. Nu känns den mest... hemsk. Jag och Signe åt vörtlimpa endast för Lisabis skull, haha det är ett HEMSKT kul internt skämt.


Sista bilden är ett julerim till prinsess-plåster! hemskt bra Linda Wiklund.
Även att Emma prov-prutta nåns julklapp. Jag lära blåst upp för mkt å hon satte sig för hårt?
Den explodera i allafall!



Kommentarer
Postat av: emma

ge mig en plopp i ansiktet för att vi va dom största fyllona oxå tack!! alltså seriöst. jag dör.

2007-12-17 @ 13:40:26
Postat av: Erika

O min lilla partydrottning :D Hoppas vi ses i jul, min J-julklapp är levererad till Bjuris, Tjoho!

2007-12-18 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0