Fnitter och köttbitar.

Hola espanola.
Just hemkommen från jobb, men jag känner mig så hispig å pigg så jag ska va vaken lite till... Man blir det när man jobbar med Linda, eftersom vi känner varann så bra. Blev lite närvös (närrrr-vös) att dom tycker vi e oseriösa.. men neee det borde dom verkligen inte. När vi jobbar så gör vi vårt bästa.

 Mer än så kan man ju inte ge?

Linda e fan min idol, som pricken över i just innan vi slutade så tappde hon handdatorn/scannern mitt mellan fötterna på chefen så hon fick krypa runt hans ben å leta den. Hah! Det gjorde kvällen.

Så nu vill jag mest skratta.
Det är 10000+ grader på mitt rum nu men det blir skönt. Nån stänger visst av värmen i vårt hus hela tiden så de e antarktis varje morgon. Olika viljor? Eller nåt sånt... Ja säger bara, hellre betalar jag ngn hundring mer än att bo på nordpolen.

Vill ha en mp3 nu. Ska nog köpa en rosa creative, 2 gb, 598:- på Claes Olsson. HEMSKT va fin den är. Det vore liksom mysigt att ligga å lyssna på Winnerbäck nu innan man somnar... eller moneybrother, för all del.

En till sak. Dolly Parton ska ha Europa turné i vår igen. Juni i sthlm. Det är nåt ja skulle vilja ge pappa, en biljett dit. Vore grejjer.


nuss nuss sööööva!


Kommentarer
Postat av: Charming man

julklappstips i min blogg!

2007-12-05 @ 23:24:03
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: någon

lät hemskt jobbigt att svettas av värme som kostar fabriks slit:) älskerre;)

2007-12-06 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0