Det snöar!

Nu börjar det bli vitt i Tönsberg. Snö alltså. Oj, jag var inte beredd.

Okej, klockan är tio, jag börjar jobba klockan 14. Vad göra? Gå på stan känns liiite tight, å trist å få snö fulla håret... Mitt rum är nystädat (!) så det kan jag inte heller syssla med. Måla? Kanske det... det är det kulaste jag vet å jag har flera dukar kvar. Promenad? Det snöar som sagt... inge sugen, behöver snowjoggings tror jag.

Fast den här jobb dagen blir inte så jobbig ändå. 14-20:30. Det klarar jag, fast jag har grrrrrrrymt ont i halsen.


Måste göra den här veckan:

Köpa julegåva till syrran.
Köpa julegåva till tjej-förfest-juldan-knytkalas grejen.
Slå in julklapparna jag köpt.
Tvätta å packa för hem-resan.

I natt drömde jag att Linda, jag å Emma hade bokat sista-minuten biljetter till Thailand. När jag upptäckte att jag skulle missa jul + nyår så avbokade jag. Fatta då hur mycket jag längtar. Hem och till fjällen.

Here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0