3:e julen utan..

...morfar.

Hela mitt liv (utom dom senaste två åren) har jag firat jul hos mormor å morfar. Först har vi varit hemma till kl14 typ, å sen åkt till Rogsta. Det kommer ladrig bli samma sak igen. Julen 2005 åkte vi till fjällstugan å allt va tråkigt. Förra året ar vi hos min moster å det var lite bättre.
 I år ska vi va hemma hela dan å det blir konstigt, men ganska skönt ändå. Men jag kan känna att det är sorgligt, att det aldrig kommer bli som förut igen, vara i salen hos dom å alla e där. Det var givet vart man skulle ses. Men det skulle inte vara kul när en stol va tom.

Jaja.. lite funderingar nu på kvällen bara. Hoppas han har det bra..... det tror jag.... å jag vet att vi kommer ses.

image345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0